• Vyhledávali jsme v knihách draky, správně jsme manipulovali s knihou
  • Logopedická cvičení – hra na ozvěnu, práce s hlasem, šepot x křik
  • Pohybová rozcvička při taneční hudbě
  • Střídání chůze – pomalá, rychlá, po špičkách, po patách, kolébavá a se správným držením těla
  • Stavěli jsme bunkry „jeskyně“ pro draky
  • Hráli jsme si na draky
  • Děti zdolávaly překážky při vytvoření překážkové dráhy z tělovýchovných prvků
  • Vedli jsme rozhovory o dracích – jací jsou, kde žijí, co jí, co dělají… a rozvíjeli jsme slovní zásobu dětí
  • Děti poznávaly a pochopily smysl souzvučných slov. Slov, která mají stejnou formu, ale význam je jiný. Děti hledaly dvojce obrázků, které stejně zní – homonyma.
  • Pracovali jsme s modelínou
  • Hráli jsme sportovní a pohybové hry (Na kočku a myš, Na peška, Kuba řekl, Škatulata, škatulata, Na medvěda)
  • Skládali jsme puzzle a kostky s obrázky
  • Hádali jsme hádanku o drakovi

NA OBLOZE

Podívejte milé děti,

Co tam na obloze letí,

Je to papírový drak,

Vyletěl až do oblak,

Létá si to mezi mraky,

Zamávejte na něj taky.