- Vyhledávali jsme v knihách draky, správně jsme manipulovali s knihou
- Logopedická cvičení – hra na ozvěnu, práce s hlasem, šepot x křik
- Pohybová rozcvička při taneční hudbě
- Střídání chůze – pomalá, rychlá, po špičkách, po patách, kolébavá a se správným držením těla
- Stavěli jsme bunkry „jeskyně“ pro draky
- Hráli jsme si na draky
- Děti zdolávaly překážky při vytvoření překážkové dráhy z tělovýchovných prvků
- Vedli jsme rozhovory o dracích – jací jsou, kde žijí, co jí, co dělají… a rozvíjeli jsme slovní zásobu dětí
- Děti poznávaly a pochopily smysl souzvučných slov. Slov, která mají stejnou formu, ale význam je jiný. Děti hledaly dvojce obrázků, které stejně zní – homonyma.
- Pracovali jsme s modelínou
- Hráli jsme sportovní a pohybové hry (Na kočku a myš, Na peška, Kuba řekl, Škatulata, škatulata, Na medvěda)
- Skládali jsme puzzle a kostky s obrázky
- Hádali jsme hádanku o drakovi

NA OBLOZE

Podívejte milé děti,
Co tam na obloze letí,
Je to papírový drak,
Vyletěl až do oblak,
Létá si to mezi mraky,
Zamávejte na něj taky.